
Z tego powodu posiadacze dużych sklepów inwestują w wykupowanie bloków reklamowych w telewizji, które mają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Do niezwykle charakterystycznych metod promocji właściwych sklepom należy jednak drukowanie gazetek promocyjnych. Są to charakterystyczne druki dzięki którym możliwe staje się poinformowanie klienta zarówno o asortymencie dostępnym w sieci, jak i o obecnych akcjach czy promocjach.
Stałe elementy gazetekGazetki promocyjne (–>niskie ceny wydawane są zarówno przez wielkie, jak i przez nieco mniejsze sklepy. Są to zazwyczaj sieci (wizytówka POLDANNET wejdź) spożywcze, zdarzają się jednak również drogerie. Jednym z głównych elementów tych druków, jaki musi się tam znaleźć, to fragment z danymi kontaktowymi. W rubryce takiej najczęściej umieszczone są adresy wszystkich lub największych sklepów tej sieci w obrębie kraju. Za każdym razem również w tym punkcie podany jest adres strony WWW sklepu, jak również (znajdź informacje) dane teleadresowe. Powtarzającym elementem jest informacja o infolinii telefonicznej, na którą mogą dzwonić klienci w przypadku zastrzeżeń lub niejasności związanych z ofertą.
Gazetki w unowocześnionej formieStandardowy sposób produkcji i dystrybucji gazetek reklamowych opiera się na drukowaniu ich w wielkich nakłądach i roznoszeniu klientom do miejsc zamieszkania.