Chyba każdy przedsiębiorca wie doskonale, że właściwa reklama jest dźwignią handlu. Dzisiaj na rynku dostępnych jest tak dużo rożnego rodzaju banerów reklamowych i innych nośników reklamy, że wybór tego, który będzie najfajniejszy w ogóle nie jest takie łatwe. Każdy z nośników reklamy ma swoje cechy, które można wykorzystać w odpowiedni sposób. To, na jaki rodzaj reklamowy można się zdecydować w konkretnej sytuacji, zależy przede wszystkim od tego, gdzie chcesz umieścić baner. Kiedy baner ma znaleźć się w miejscu, gdzie jest dużo pieszych, zazwyczaj poleca się baner pajączek. Jest to specjalna powierzchnia reklamowa oparta na stalowym stelażu.
Stelaż wygląda podobnie jak pajączek, czemu zawdzięcza swoją nazwę. Dzięki temu, że baner pajączek ma cztery ramiona stelaża, możliwe jest utrzymanie plakatu reklamowego w właściwym położeniu. Baner pajączek ma jeszcze branżową nazwę – jest to mianowicie x-baner. Niewątpliwie warto zapamiętać tę właśnie nazwę, bo takie banery są dzisiaj najbardziej cenione oraz najczęściej wykorzystywane na koktajlach. Jeżeli baner Link ma zostać wystawiony w miejscu, gdzie nie chodzi tak dużo osób, można dodatkowo skorzystać z innego rodzaju banneru. Równie fantastycznie sprawdzi się ponadto l-baner. Jest on ustawiany podobnie jak baner (więcej o baner laminowany- rokad.pl/pl/c/Banery-laminowane/43) pajączek, jednak jego ramiona tworzą literę L.
Taki baner fantastycznie sprawdzi się w miejscu, gdzie bez wątpienia nikt go nie zniszczy. Sporą zaletą zarówno banera pajączka jak i l-banera jest fakt, iż są one nader niedrogie. Dzięki rozsądnej cenie na zakup takiego banera może sobie pozwolić chyba każdy reklamodawca. Tego typu reklama jest mocno popularna głównie na różnego rodzaju bankietach. Ogromną zaletą takich banerów jest fakt, że nader łatwo jest przenieść je z jednego miejsca na drugie. Dzięki takiej ruchomej reklamie można zaoszczędzić niewątpliwie wiele pieniędzy. Wystarczy wydrukować jeden baner, a później nosić go ze sobą na wszystkie koktajle.