Jak wygląda szkolenie „Kompetentna Obsługa Klienta „?

Kompetentna obsługa klienta wewnętrznego, skuteczna komunikacja wewnętrzna i miłe relacje pracownicze to współcześnie wyzwanie wielu firm. Odpowiedzią na to są szkolenia, których celem jest doskonalenie technik kontaktu z klientem budujących pożądany obraz pracobiorcy i firmy oraz wzbudzających sympatię.

Uzyskanie wiedzy o profesjonalnej obsłudze konsumenta a także strategiach rozstrzygania problemów interpersonalnych.

sala konferencyjna

Autor: Open Knowledge Foundation
Źródło: http://www.flickr.com

Poznanie i szlifowanie technik oraz stylu efektywnej oraz pozytywnej komunikacji z konsumentem, służącej dobremu zrozumieniu, korzystnej atmosferze oraz radzeniu sobie z trudnymi sprawami. Ukształtowanie podejść pro-klienckich uczestników szkolenia (polecamy zarządzanie zadaniami), asertywnej postawy względem klienta wewnętrznego, nabycie przez pracowników umiejętności rozpoznania i optymalizacji rozmowy bezpośredniej i telefonicznej z trudnym dyskutantem i przyswojenie zasad skutecznej komunikacji – umiejętność poradzenia sobie z naciskami, animozjami oraz agresją ze strony rozmówcy oraz poznanie technik panowania nad stresem.

Po ukończeniu szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta członkowie szkolenia (polecamy szkolenia zarządzanie) powinni wiedzieć w jaki sposób: odpowiednio stosować zachowania asertywne w stosunkach ze współpracownikami, budować poczucie własnej wartości, fachowo prowadzić rozmowy przez telefon, budować profesjonalny wizerunek wśród klientów oraz współpracowników

Szkolenia otwarte Wrocław powinny zostać dobrane do wymagań uczestników szkolenia . W jego trakcie trener uwzględnia indywidualne sytuacje z naszego życia jak też środowiska pracy, prezentuje narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu! Zajęcia prowadzone są w postaci warsztatów popartych zwięzłymi mini-wykładami podczas których przekazywane są pomocne treści teoretyczne.

Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do czynnego uczestnictwa poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, debaty, burze mózgów, symulacje rzeczywistych zachowań w obliczu zaistniałych zmian Instruktor z całej dostępnej mu wiedzy wyłowi rzeczy istotne, zgodne z potrzebami oraz oczekiwaniami członków szkolenia: warsztat, analiza przypadków, treningi grupowe i w parach.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*