Kilka podstawowych informacji na temat telebimów, w jaki sposób obecnie się je wykorzystuje w nowoczesnej reklamie.

Reklama zewnętrzna od lat jest bardzo popularna i chętnie wykorzystywana przez rozmaite firmy. W ostatnich latach w miejsce tradycyjnych, olbrzymich bilboardów zaczynają się pojawiać tablice elektroniczne, nazywane telebimami.

Wykorzystuje się w nich do działania bardzo wydajne, różnokolorowe diody, których barwą światła i natężeniem można łatwo sterować. Każdy punkt matrycy jest złożony z trzech diod, które dają ostateczną barwę którą widzą odbiorcy. Tego typu telebimy mają liczne zalety, dzięki jakim popularność ich cały czas rośnie. Przede wszystkim umożliwiają emisję reklam bez względu na warunki pogodowe, co w przypadku tradycyjnych plakatów różnie bywało. Użyte diody są na tyle mocne, że je doskonale widać nawet z odległości kilkuset metrów, nie będzie im nawet przeszkadzać mgła, opady czy ciemność – .
reklama zewnętrzna

Autor: Ryan Bodenstein
Źródło: http://www.flickr.com
Kolejnymi zaletami, jakimi się cechuje reklama na telebimie Trójmiasto, jest bardzo duża elastyczność jeśli chodzi o jej emisję.

Zaciekawiły Cię opisy podane w naszym artykule? Jeżeli tak, to czytaj także biuro rachunkowe pruszcz analogiczne informacje, dotyczące tego sektora. Zapraszamy do nowej strony.

W przypadku tradycyjnych tablic reklamowych zmiana obrazu wiąże się z koniecznością podjechania pracownika, który będzie musiał nakleić nowy. W przypadku telebimów wszystko wygląda dużo prościej, wystarczy ustalić odpowiedni schemat emisji, wgrać ją do sterownika i wszystko ma działać – patrz.

Coraz częściej również się spotyka przypadki, kiedy sieć telebimów w danym mieście jest zdalnie sterowana przez jakąś firmę, dzięki czemu daje to możliwość tworzenia rozbudowanych kampanii promocyjnych. Popularność telebimów bez przerwy rośnie i wszystko wskazuje na to, że trend taki się jeszcze będzie nasilał.