Znaczny procent młodych osób w naszym kraju marzy o tym, by zacząć prowadzić własny biznes oraz odnosić sukcesy

Duży procent ludzi aktywnych oraz obrotnych marzy, żeby samemu sobie być szefem oraz zarządzać swoim biznesem. Chcą wyróżnić się oryginalnością.

franczyza

Autor: pang yu liu
Źródło: http://www.flickr.com
polska

Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Niestety, jeśli spojrzeć na statystyki, to powinna zrzednąć nam mina, gdyż ponad 70% przedsiębiorstw znika z rynku w czasie pierwszego roku swego działania.

O sprawach dotyczących różnych kwestii dowiedzieć się można z sieci. Wówczas wystarczy przeczytać artykuł o przedstawianym zagadnieniu oraz przedstawić szczegóły.

I powodem nie jest zła wola właściciela lub fatalny poziom usług. Zazwyczaj powód jest dość banalny – brak pieniędzy na reklamę lub zbyt liczna konkurencja. Klienci przywykają do konkretnych marek i z niechęcią zmieniają je na inne, ponieważ nie mają ochoty się rozczarować. Może być to czynnik, który zniechęci młodych i zdolnych. Jednakże, nie powinno być tak, że trzeba zrezygnować ze swych planów. Trzeba po prostu odszukać kompromis. Funkcjonuje przecież franczyza, która da nam szansę bycia niezależnymi, ale z drugiej strony da to, co jest najistotniejsze – znaną markę. Dzięki temu nie będziemy musieli tracić pieniędzy na promocję (mało kto ma duże kwoty na starcie), a nasz biznes sam będzie się rozwijał, ponieważ praca pod rozpoznawalnym logo daje spore możliwości. Klientów nie będziemy musieli już zachęcać do poznania czegoś innego, co zapewni nam pewność sukcesu.

Rzecz jasna franczyza wiąże się też z tym, że każdego miesiąca musimy opłacać pewnego rodzaju opłatę za korzystanie z istniejącego już logo, ale jak to zwykle w życiu bywa – nie ma nic za darmo. Jednak zalety przewyższają wszystkie nieduże mankamenty związane z abonamentem.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*